bulvártér

Az önmagába záródó bulvártér fekete lyukként szippantja magába az ún. valóságot.

Címkék

albert (1) animgif (1) blog (2) blogger (1) bloghu (2) blogter (1) bodrácska (1) boksz (1) botrány (1) box (1) bulvár (15) bulvárújságíróképző (4) celeb (2) csala (1) derce (1) elit (1) élő (1) elvis (1) eu (1) fábry (1) fasz (1) flipperöcsi (1) frei (1) gera (1) gerendai (2) győzike (2) gyurcsány (2) hajas (1) hajdú (1) halál (1) hal a tortán (2) havas (1) igazság (1) index (2) indián (1) jakupcsek (1) játék (1) kiszel (1) kóka (1) kóla (1) kortárs (1) kósa (1) kurva (1) mars (2) meta (1) műbalhé (1) nagykriszta (1) nemzeti (1) nyúlás (1) orbán (1) örkény (1) politika (2) pornó (1) radikális (1) sasvári (1) schengen (1) show (1) sporttevékenység (1) starwars (1) stohl (1) stophu (1) szex és new york (1) sziget (2) sztár (2) sztárok (1) tereskova (1) tomcat (1) tóth vera (1) tudomány (1) tv (1) tv2 (3) ürge (1) valóságshow (3) valo vilag (1) vv5 (1) vv veronika (1) widget (1) Címkefelhő

Friss topikok

bulvar.lap


A posztokban torrent, porno, warez, szex honlapokra mutató link nem található.

A Tereskova-jelenség

2008.03.28. 13:32 - A Hannibal Lektűr-attitűd

Címkék: kortárs tereskova nagykriszta

Újabb Botrányos Fábry-show-ról tudósít a Blikk.

Nem értem a meglepetést, hiszen a sóder évek óta kiválóan alkalmmazza a műbalhét mint hatékony és ingyenes reklámeszközt (a tavaly őszi  bazinagy cigánybotrányról itt is olvashattak (A kivágott Fábry-monológ), de talán még emlékezhetnek a botránykönyve megjelenése után kirúgott, majd fél évvel később visszavett szerkesztő esetére is)

(Fábryról korábban: ReDizájn-center)

Nagy Kriszta mindig is provokatív, erősen megosztó személyiség volt, mind munkássága, mind megnyilatkozásai okán.

Pedig kortárs festőművészként és alternatív énekesnőként is szép sikereket ért el, valamint pompásan megtáncoltatta Hajós Andrást is...:)

Összegyűjtöttem Nagy Kriszta néhány emblematikus alkotását - döntsenek Önök:)

Kis Nagy Kriszta retrospektív


Íme a Kortárs festőművész:

 

Az Árpa Attila-project:

 

Est Médiás alkotása:

  

 Többszörösen önreflektív performance:

 

 

Best of a Waxban:

 

A médium az index(sic!) -  a Geszti projekt


Politikai állásfoglalás, avagy le vagytok ti szarva - A Parlament-performance:





..és végül egy szolíd Tereskova koncertfelvétel (Kozma Orsival):




Akinek pedig ez is kevés, nézze meg Nagy Krisztát a KEHA-ban, Hajós András vendégeként, hogy lássa, megfelelően kezelve milyen  szórakoztató is tud lenni:)
első rész:

 

 

Másdik rész:

 




A Geszti-Oláh Ibolya-féleMagyarország átirata:



Update!:

 

Tereskova népbutítása

Kivonultak a nézők a Fábry Show felvételéről

Tereskova dalszövegek


Update 2!


A felvétel: http://www.rtlklub.hu/tereskova/

A bejegyzés trackback címe:

https://bulvarter.blog.hu/api/trackback/id/tr60400571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.03.28. 14:11:18

Szerintem ez mindent elmond:

"Politikai állásfoglalás, avagy le vagytok ti szarva"

Rooza · http://prrrroba.blogter.hu/ 2008.03.28. 14:35:25

Összeállt a kép, köszönöm az összefoglalót :)
Olvastam valamikor, még papiron, azt nem tudtam, hogy ő volt a székjegyzék a parlamentnél, és a videót nem fogom végignézni. Ugye nem baj?
A felszabaduló időmben nézem inkább, hogy rügyeznek a fák.
:)

Rooza 2008.03.28. 14:38:23

Úgy örültem, hogy nincs vizesárok a komment küldésénél, aztán mégiscsak..

nem írnád oda, hogy csak bejelentkezett hozzászólók írhatnak?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.28. 14:42:56

hmm

A beállítások szerint bárki kommentezhet

Endreszjú Ájven 2008.03.28. 16:49:39

Minek EZ?

Fábrynho CSESZEGETÉSE rövid távol ÁLLBATASZAJTÁSSAL JÁR, ÖCSI, értsük??!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.28. 17:00:18

Kündü, mi bajod?

Ma SEM jött össze a numera?:)

Rooza 2008.03.28. 17:24:08

off
Bocs, lehet, hogy nem kell, most tesztelem. lehet, hogy veled egyidőben küldtem el, úgy festett, mintha lefagyott volna.
on

morc 2008.03.28. 17:44:56

A Parlament épületének leszarása politikai állásfoglalás?
Ez a hülye pics@ (a kukacot az a helyett írtam), meg a röhögő hülye rendőrök, nem tudják mit jelképez az az épület.

Dr. Stein (törölt) 2008.03.28. 17:45:10

Köszönöm szépen, így már teljes egézében, zavaró attitűdök nélkül szemlélhetjük a művésznő alkotói életművét.
A retrospektív kiállítást annak a meszesgödörnek a szélén fogják kiállítani, ahová azt az embert temették, akiben képes volt bármiféle szaporodásközeli élményt kelteni az alkotások tárgya, s egyben a képzőművész önmagából következően megvalósulhatatlan néma kiáltása: Miért nem kúr már meg valaki?

Azért.

dna 2008.03.28. 18:10:07

ennek a nőnek nincs hangja! meg tehetsége se...

dna 2008.03.28. 18:10:09

ennek a nőnek nincs hangja! meg tehetsége se...

movhu 2008.03.28. 18:22:24

Csak a keresztben reklámozás végett :)

mover.blog.hu/2008/03/28/tereskova_rtl_kozonseg_0_2

Köszi a jó kis összefoglalót, ami számomra megerősítette a "művésznővel" szembeni ellenérzéseimet.

Barnabás 2008.03.28. 18:22:47

A parlament lepiszkitása tényleg nem szép dolog de,ha belegondolok az a csürhe aki jelenleg uralja jobban bepiszkitja.Ez a Kriszta leányzó tényleg szokatlan, megosztó jelenség,de nem olyan hülye mint egyesek gondolják.

-putyin- 2008.03.28. 18:56:04

igenis van hangja, tehetséges. a többit meg Barnabás elmondta felettem...

Night_ 2008.03.28. 19:08:40

Attól tartok, nem volt az a szerkesztő kirúgva sose, de mindegy.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.28. 19:11:07

szerintem:

mint énekesnő pocsék
mint performer kiváló

mint festő középszerű
mint médiaművész elsőosztályú

bjela szila 2008.03.28. 19:18:31

Ő legalább ingyen szarta le . Képviselőink havi cca egy milkóért szarnak le minket . Őrült csaj , de ez is elfér , kell .

vacskamati 2008.03.28. 19:38:36

pl. a dióskalács kifejezetten szép dal; nekem tetszik, ahogy felépíti a történet ívét, hogy a pasijának csinál dióskalácsot, a barmának meg nem kell, utána kis konfliktus van, ízléses kibontakozással. lírai, de komolyan.
ha van valami jó van ebben az országban, az az, hogy léteznek ilyen művészi gesztusok is, így drága jó, megboldogult bada dadánk definitív "apa kocsit hajt"-ja vagy dr.máriás "basszál" c. evörgrínje. persze magyarországon művészet alatt általában a 238. fröccsöntött 56-os-gránátos-micisapkás-kisfiú kombót szokás érteni.

Night_ 2008.03.28. 19:43:59

"Akinek pedig ez is kevés, nézze meg Nagy Krisztát a KEHA-ban, Hajós András vendégeként, hogy lássa, megfelelően kezelve milyen szórakoztató is tud lenni:)"

aham, a Hajós szórakoztató.
a nő szimplán ostoba és idegesítő.

ááááááááááááá

"egyszerűen amit teszek, az jó, tökéletesek a megérzéseim, pedig okos is vagyok"

ennyi műélvezet nekem elég volt, köszönöm, rettenet..:-)

alterszob csevely 2008.03.28. 19:46:32

-Te, figyelj csak Bandi... Szerinted mi lenne, ha most felmennék a szinpadra, és beleszarnék a zongorába...
-Ugyan már Kriszta...Ezeknek?!

ars magna 2008.03.28. 20:01:01

Most /retyóba írok/
retyóba /Írok:

ollo

ollo

ollollollo

imádok írni 2008.03.28. 20:12:35

...a benne, és talán benned is élő, ősi, atavisztikus vágy... ... nyomot hagyni, képünkre formálni magunk körül a világot... hogy legyen.... igen, végre legyen valami... ami, ha egy kicsit is, de hasonlít ránk... hogy ne legyünk már végre... olyan... istenverte egyedül...

ez jólesett 2008.03.28. 20:19:47

fotonok áradnak ujjaim végibül
érezem, azt, ahogy telnek a klaszterek

illatos pinádra vágyom.

pedig tudom, hogy hazudsz...

speciel 2008.03.28. 20:34:01

Ez egy állat. És elnézést kérek az állatoktól.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.28. 20:45:55

Én megmondtam, hogy megosztó személyiség:))

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.28. 20:47:32

A 'Kortárs festőművész vagyok' vagy az Árpa Atttilás képét (pl.) miért nem értékelik?:)

..mert hogy azok pl. tényleg jók (és akkor ellentmondásba kerülnének)?:)

disztingváljunk, kéremszépen 2008.03.28. 20:52:58

Én csak egy egyszerű bélbaktérium vagyok, és biztos vagyok benne, hogy vannak nálam sokkal méltóbbak is a világon, hogy megvédjék a kis hölgyet, de engedtessék meg nekem, innen, hogy kikérjem minden kultúrlény nevében azt a hangnemet, amit előttem szóló speciel megenged magának.
Kérem a moderátort, hogy törölje ki!

Kriszta, kellessz Attilának. 2008.03.28. 21:01:05

Kortárs festőművész vagyok, még akkor is, ha te csak azt hiszed, hogy egy egyszerű kis kurva, és tudom, hogy az utókor majd igazolni fog, de addig csak szeress, mert néha megriadok magamtól, ha eszembe jut, hogy ezért én pénzt kapok...

speciel 2008.03.28. 21:16:37

T. disztingváljunk!
Szót sem érdemel a "hölgy".
Hol a "hölgy"? Mondjuk trágárkodni minden hülye tud. Én is.
Hullarészegen, gátlástalanul, ignorált tudatállapotban.
Kedvelem a nőket, több okból. Őt nem.
Ti. ő nem az.
Ugye nem szertenéd, ha idéznék pár strófát, ettől a debiltől....

speciel 2008.03.28. 21:23:14

Azért csak kapsz ízelítőt, te képmutató (nemed nem is tudom+ nem is érdekel).
A tiéd nyomorult, Ízlelgesd.

Mért nem csókolozol velem?
Mért nem fogod meg a mellem?
Mért nem, nem, nem, nem, nem, nem?

Morzsás a testem, Abonettet ettem.
Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem.
Seperd le a testem, seperd le a testem.

Mért nem? Tűzpiros a ruhám
Mért nem? Illatos a pinám. - a pinám
Ideges az anyám. - az anyám
Aranyos a cicám. - a cicám
A születési hibám, hogy illatos a pinám

speciel 2008.03.28. 21:26:44

Piás és fáradt vagyok. Jóóó. Egyébként is nehéz a felfogásom. Anyáddal szórakozz...

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2008.03.28. 21:29:18

Mi az, hogy "megosztó személyiség"? Mindenki az, aki csinál valamit, pláne, ha művészetre adja a fejét. Mert valakinek vagy tetszik, vagy nem. És lesznek, akiknek nem tetszik, és lesznek, akiknek igen. De emiatt még nem kell egymás torkának ugrani.

Nagy Kriszta történetesen egy baromi jó nő, és ezt valószínűleg azok is így gondolják, akik fikázzák. Legalábbis nehéz lenne bizonygatni, hogy miért randa. Persze vannak még rajta kívül jó nők az országban, de ő történetesen érdekes jelenség is. Kreatív, merész, ügyes, tehetséges, és van valami egészen különleges kisugárzása. Ha nekem nem jönne be, mindenesetre legalábbis nem mondanék róla ocsmányságokat - mint ahogy azokról a férfiakról és nőkről sem mondok ocsmányságokat nyilvánosan, akik nagyon-nagyon nem jönnek be nekem, ráadásul tényleg megosztó személyiségek, és ráadásul nem is művészek, nem is kreatívak, nem is szépek, viszont középszerűek és hivataluknál, tekintélyüknél fogva tényleg veszélyesek.

Most ez nagyon bonyolult, amit mondtam? Bocs.

disztingváljunk, kéremszépen 2008.03.28. 21:31:30

Érteni vélem a felháborodását, kedves uram, de szabadjon megjegyeznem, hogy a hölgy attól különleges éppen, hogy őneki ehhez semmilyen tudatmódosító szerre szüksége nincs.
Egyszerűen ő az, ami, úgy is mondhatnám, hogy ő van, aki van; úgy is mondhatnám, hogy ő maga a Módosult tudatállapot, úgyis mondhatnám, ő befolyásolja a közvéleményt.
Egyébként Ön rokonszenves úriembernek látszik! Kérem, árulja el: önnek is vannak bélbaktériumai?

pistának, a vérzivatarban 2008.03.28. 21:45:50

De igen!

Mondjál nekem ocsmányságot,
Ocsmányságot mondjál Nekem!
Boldoggá tesz minden hangod,
beérhezve füleimen!

Ocsmányságod szublimálom,
S reád visszaöklendezem

Művé-szetem
Ekképp
leszen...

moto.sapiens 2008.03.28. 21:48:09

Olyan mint a Kelemen Anna.Okos,és abból él,h hülyének tartják.
Pozitív.

speciel 2008.03.28. 22:01:29

Kedves (ugye, hogy kupálódok?) disztingváljunk!
Tudatmódosítás?
Én csak iszom. Nem vagyok rá büszke. Néha a falba verem a fejem. Néha másét.
De Nagy Krisztát sem látni, sem hallani nem akarom.
Nem tarom valószínűnek, hogy N.K. bárki tudatát módosíthatná. Tán' addig, míg ki nem józanodik.
Hogy baktérium? A baktérium mindenkié, bár a biológia gyengém, így biztosat csak a boncolás(om) után mondhatnék, vagyis én már nem....

disztingváljunk, kéremszépen 2008.03.28. 22:02:57

Kedves moto.sapiens!

Igen, mi prokarióták is nagyjából igy látjuk a dolgot, és most, hogy ez ön által is megerősítve lenni látszik, arra szeretném megkérni csatlakozzon hozzánk abban a kezdeményezésünkben, hogy a két művésznőt legalább egy duett erejéig valamely zene, ill. közszolgálati televízió, vagy rádiócsatorna műsorára tűzze, hiszen, mint azt ön oly találóan megjegyezte, ezzel az említett két hölgy anyagi helyzetén is hathatósan javíthatnánk.

Üdvözlettel,

Béla

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2008.03.28. 22:10:52

beszarok. múzsa lettem. ez még nem voltam sose. vagy lehet hogy mégis, csak részeg voltam és azért nem emlékszem. vagy Tereskova módosította a tudatomat. mindenesetre most tisztára le vagyok öklendve. amúgy meg ocsmányságokat igenis szokok mondani, de aza-baj, hogy Tereskováról mégse nem. mér? mer teccik. hacsak nem lehülyekurvázni, de az meg olyan közönséges. büdöskurvázni azért nonszensz, mert születési rendellenesség folytán pont hogy illatos. késő van.

speciel 2008.03.28. 22:14:09

No végre Béla, hogy fölfedted magad!
Csiped a biológiát!

disztingváljunk, kéremszépen 2008.03.28. 22:20:13

Kedves speciel!

Biztos vagyok benne, ha most talán még nem is, de idővel -persze csak ha felhagy az ivással- Önnek is lehetnek még bélbaktériumai, ami amellett hogy tovább mélyíti majd e két nagy faj régi és igen gyümölcsöző szimbiózisát, Önt is megszabadítja a kínzó emésztőszervi problémáktól, melyek feltételezésem szerint pillanatnyilag gyötrik.
Mint jóbarátja mondom önnek, mit addiktológus professzomtól hallottam egyszer, egy appendixben: "Két igazán kemény drog van: a heroin, és az alkohol... És ha megkérdezné tőlem, kedves barátom, hogy melyik a veszélyesebb, hát én gondolkodás nélkül az alkoholt váasztanám; mert a heroin gyorsabban öl, és ezért a függő környezetének kevesebb kárt okoz..."

Kérem fontolja meg ezt jól.

Igaz barátja,

Effensis Béla

málészájú tévésztár 2008.03.28. 22:37:35


Na ilyenkor örülök, hogy már jó egy éve nem nézek semmi tévét. Ami érdekel, inkább nézem streamelve, vagy utólag letöltöm. Így elkerülöm az ilyen mocskokat. No de most rendesen felzárkóztam... ;D a post elején még csak hallásból ismertem ezt a Tuskó Hopkinst, de átfutva az itt írtakat, mehet is a süllyesztőbe.

A nyílt utcán szarás nem politikai állásfoglalás. Szimpla parasztság. És hogy mindezt egy nemzeti szimbólum előtt tette, az meg túlmegy minden határon. Örülhet, hogy nem előttem tette amit tett. Ha a saját öcsém ilyet csinálna, minimum, hogy a fülénél fogva húznám végig a Váci utcán. És nem érdekel, hogy ki van épp hatalmon, ilyet egy harmincas feletti IQ-val rendelkező ember nem csinál! Bár hülye vagyok, hisz kimondtam a kulcsszót: ember.

Ennek a parasztnak meg csak simán bele kellett volna nyomni az orrát a saját ürülékébe. Az ilyen nem nő, egyszerű... nem is találok rá megfelelő szavakat, amikkel méltatni lehetne. És részemről nem fogadom el azt a véleményt sem, hogy a csaj egy jól kitalált médiamunkás. Aki ilyen mélységekbe megy le, annál valami nagy baj van. Ez már nem provokáció, hanem szimpla tajparasztság!

Borzasztó belegondolni, hogy az ilyenek is szaporodnak (kényszer-sterilizálás rulz).


Még valami: egy volt évfolyamtárs az egyetem alatt részegen botorkált haza valamelyik partiról a haverokkal. Olyan szinten el voltak ázva, hogy már a járás is emberfeletti teljesítménynek tűnt a részükről. Mikor a rendőrök megállították, és igazoltatni akarták, a csávó szimplán elkezdett valami operát énekelni olaszul (sic!), majd el sem jutott a harmadik sorig, azzal a lendülettel lehányta a rendőr csukáját. Hiába védekezett azzal, hogy ő csak önkifejezni próbált (hisz' ez is csak egy sajátos kis performance volt), a zsaruk úgy megagyalták, hogy a srác napokig nem mert kijönni a napfényre. Azt hiszem a "művésznőnek" sem ártott volna egy ilyen "továbbképzés".

speciel 2008.03.28. 23:00:25

Kedves Béla!
Énmár 'csak maradok a szesznél. No meg a heteró passzióimnál. Tudja (engedd meg tudod) belőlem nem pusztán a kopasz, belgyógyász diagnosztika beszél. Egyébként én is hihetetlenül alternatív vagyok.
Kedvelem a progresszív fazonokat.
Mégis, elnézést kérve, de N.K. a rémálmaimban se jöjjön elő.
Nem vagyok nőgyülülő, de Ő nem NŐ..
Ráadásul nem "művész".
Párdon.

moto.sapiens 2008.03.29. 00:22:28

Mi van málészájú tévésztár megkívántad a Tereskovát?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2008.03.29. 18:44:18

Várom már, a Fábrynál tett műsora mikor kerül fel valamelyik videomegosztó oldalra.
Véleményem itt: peter-cs.blog.hu/2008/03/29/tereskova_rulez

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.29. 20:14:15

urak, ami tegnap este folyt itt, azt mutatja: sok-sok Tereskovára lenne még szükség...:)

Night_ 2008.03.30. 00:17:07

Ja, szerintem is avassuk szentté Tereskovát, mindjárt jól megváltja ám a világot, ha az a sok kispolgári seggfej nem üldözi őt..
Szentpéteri Csillát pedig, aki vele ellentétben nem teszi közszemlére a nemi életét, ámde cserébe legalább kiváló zongoraművész, égessük meg, hiszen kettős mérce meg álságos cukormáz, meg naná, hogy hiteltelen nőiség.

Szerintem ti komplett idióták vagytok, ha ezt komolyan gondoljátok.

Night_ 2008.03.30. 00:22:16

Utóiratként közlöm, hogy pl az "illatos a pinám" egy tejesen jó bulinóta, abban még Kriszta rikácsolását is szinte énekhangnak nevezem, és dúdolom én is, de tudjuk már, minek hol a helye..... el lehet erre hülyülni, persze, de nem szeretném, ha a lányom hallgatná a rádióból, mert egyrészt ne közvetítsük azt, léci, hogy ez mekkora hihetetlen érték, valamint igenis, tanuljon már meg mindenki viselkedni, ami alatt nem az idomítást értem.
Lehet önálló gondolata, saját élete, érdekes személyisége mindazon nőknek is, akik nem szeretnek a parlament tövébe szarni, csak szólok. Vannak számomra szimpatikusabb eszközök mindezek kifejezésére ennél.

Night_ 2008.03.30. 00:43:39

Utolsó, aztán tereskovát isteníthettek napestig:
www.blikk.hu/cikk.php?cikk=96945

...hadd ne tanítsuk már azt a következő nemzedéknek, hogy érdemes faszozni-pinázni öncélúan - oh, bocsánat, művészien.. -, hiszen négyszázezret fizetnek érte egy este.

elcseszett egy világ ez.

(ez a mondat nem ért még két forintot sem senkinek, tuti, hogy tehetségtelen vagyok.)

E.B. 2008.03.30. 22:56:58

Teleskovát minden magyar háztartásba!...

(...és ha kérhetném: Kelemen Annát is!)

BéBé 2008.04.02. 11:05:55

E.B. ötlete megfontolandó. Így mindenki nyugodtan, saját maga értékrendjét szem előtt tartva, külön-külön dönthetne arról, hogy mit tenne Ő a két érintett hölgy-gyel.
(habár a Kelemen Annát nem lehetne-e esetleg más kortárs közszereplőre cserélni?)

Lacky Ulla 2008.04.03. 17:44:11

Az édesanyám egy úrinő - szerinte én nem, feladta az alakításom, és így is szeret engem.
Amikor 10 éve először meghallotta a szobámban diszkréten szóló Tereskovát bejött és kérte, hogy hangosítsam fel, majd önfeledten felkacagott és rákérdezett, hogy ez akkor a Nagy Kriszta? - Ő akkor már évek óta tudott róla, nem borul ki rajta, mert művészeti területen dolgozik és nem úgy nézi, mint "obszcént", hanem úgy mint a fentebb ezt maguknak kikérők Szinyeit vagy Chagall-t.
Amikor Marcel Duchamp kiállította a vécécsészét kb olyanokról beszélhettek a vernisszázson, mint a hőbörgők itt. És? Azóta Duchamp fontos pontja a modern művészet történetének. Van Gogh levágta a saját fülét - Kriszta csak az alfelét teszi művészeti alkotások tárgyává. Ha ez "obszcén" akkor a mit mondanánának Jan Saudek zseniális életművének jelentős részére?!?! (Őszintén semmit, ugye, mert azt se tudják ki ő, mert nem volt a tévében és nem írt róla a bulvár.)
Édsanyám azóta is szeret Tereskovát hallgatni, sőt jókat derült a South Parkon is - ő tudja minek hol a helye, és miről hogyan érdemes állást foglalni, vagy egyáltalán kell-e. Nagy Krisztára és az ő sokoldalú művészetére meg térjünk vissza 30 év múlva - a bornak is idő kell, hogy beérjen.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.03. 18:15:48

Olvasásra érdemes cikk:
A kertévé felfedezi Tereskova Nagy Krisztát - húsz év után
hvg.hu/kultura/20080403_nagy_riszta_xt_rtl_fabry.aspx

málészájú tévésztár 2008.04.04. 09:07:52

Lacky Ulla:


Igazad van, nem ismerem Jan Saudeket. És valószínűleg az itt kommentelők jelentős része sem. Mi bizony (milyen szomorú is ez) leragadtunk Chagallnál és Muchánál, és értetlenül szemléljük korunk alternatív üdvöskéit, művészlelkeit. Ugyan nem végeztünk esztétika szakon, nem dolgozunk a művészeti szférában (pedig minden álmom az volt, hogy egyszer vizuálmanager lehessek), de engedtessék már meg nekünk, hogy hozzászóljunk jelen témához, és akár markáns véleményünk is legyen. A fenti gondolatmenet alapján, ha Te nem láttad az összes 1950 előtti, filmművészetileg jelentős alkotást, akkor a mai filmekről már nem is lehet megalapozott véleményeg a megfelelő és alapos előismeret hiányában? Csak én gondolom, hogy ez nonszensz dolog lenne?


Tény, hogy ez a fent nevezett 'művészet' nálam elég gyenge lábakon áll. De nem ítélem el, mert zenében, filmekben és bármelyik önkifejezési formában sokat nyomnak a latba a szubjektív értékek. Legyen igazad, lássuk meg néhány évtized múlva, hogy a művésznő életútja és munkássága egyetemi tananyag és kultúrális alapműveltség tárgya lesz-e, vagy néhány művészetszakos diákon kívül egy lélek sem fog emlékezni az (öncélúan?) populisztikus-bukolikus művészeti stílusára.

De hogy valaki odasz*rjon az Országház elé? Na ehhez már tényleg kell művészeti érzék! Elhiszem én neked, hogy helyén kell kezelni a dolgokat, de kérlek mondd meg nekem: a szarásnak hol van a helye? Ez is egy új művészeti ág lenne? Mert nálam ez verte ki a biztosítékot, nem a Tereskova "művészete". És bár tudom, hogy te majd a műveltségedet / lexikális tudásodat (rosszabb esetben a polcodon lévő lexikonodat) fitogtatva tucatszámra jössz majd a hasonló módon a társadalmat megbotránkoztató "művészekkel", de ezt akkor sem vagyok hajlandó elfogadni. Manapság ugyanis a művészet (önkifejezés?) és az igénytelen polgárpukkasztás között nagyon vékony a határvonal. És tucatszám élnek olyan sznobok is, akik az utóbbit az előbbinek próbálják beállítani, saját művészeti fogékonyságukat igazolandó. (Ezt a mondatot nem neked címeztem, csupán ez a tapasztalatom)

Zsenge gyerekkoromban a nagy erőfeszítés után reggelente büszkén szemléltem a vécécsészében (eleinte biliben) fáradozásaim gyümölcsét. Néhány éves fejjel büszkén mutogattam a szüleimnek, hogy "nézzétek, mikre vagyok képes!" Minden reggel különféle formájú, méretű, és nem ritkán színű "művészetet!" produkáltam. Büszke voltam magamra. Aztán felnőttem. És eszembe nem jutna a szart mint önkifejezési, ill. vélemény-nyilvánítási formát használni, másoknak mutogatni. Egy szociálisan érzéketlen, begyepesedett, bigott seggfej lennék emiatt? Ha így gondolod, igazán nincs értelme tovább vitáznom veled.


És ami még hirtelen eszembe jutott: bizony, művelt ember módjára is lehet megbotránkoztatni és provokálni. Ahogy a fenti videókból leszűrtem, a tereskovának pedig a kifejezőkészség, és nyelvi virtuozitás nem feltétlenül tartoznak az erősségei közé. A dalszövegeiről viszont nem ismerem, tehát arról nem nyilatkozom.

(Gimnazista koromban néhány barátommal én is írtam hasonlóan mélyenszántó dalocskákat és versikéket. Sajnos rajtunk kívül mindenki -utóbb én is- öncélú trágárságnak tartotta őket. Lehet, hogy elő kellene szednem őket, és egycsapásra megértetlenlen, ám jól fizetett, és befutott alternatív művész lehetnék?)


Amúgy pedig üdvözlöm édesanyádat, aki -mint megtudtuk- egy úrinő.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.08. 12:22:50

ez tényleg odapakolt a parlament mellé!? :DDDDDDDD

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 12:51:12

nemtom

lehet, hogy photoshop

de ez a lényeg?
a szag ténylegessége?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 15:35:22

Újabb Update!!

Tereskova: Fábry Gyurcsánytól tanulta a hazudozást
index.hu/kultur/pol/xtfabry0408/

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.09. 02:02:40

na eléggé elmerültem NKT életművében itt a linktengeren át, és...
nem tom.
Mármit nhogy debil-e vagy körmönfont médiaféreg, vagy posztmodern posztfeminista attrakcionista...?
tényleg térjünk rá vissza egy nemzedék múlva... addig meg bulizzunk rá a sztem sem rossz Illatos... nótájára :)

(a parlamntes kép pedig tényleg művi extrementum lehet... :P)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.09. 02:48:43

04.18-ig meghosszabbították a wax-beli kiállítását
persze, asszem, nem sokan fognak elmenni
vagy mégis? :P

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.09. 09:09:09

nem tudom, az utókor mihez kezd az árpaattilás képével

de a 'Lehetek az artdirektorod?' az adott kontextusban nekem elég sokat üzen, elég sok mindenről...

NagyUhu · http://nagyuhu.freeblog.hu/ 2008.05.08. 01:56:21

Nomifene?! Ismerős kép... Akad nem csak szolíd koncertkép is, ha esetleg.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.09. 09:42:28

dear NagyUhu, utólag is köszi a képet
(rajt a link, ugye így korrekt?:)

de nem találtam nemszolidat

NagyUhu · http://nagyuhu.freeblog.hu/ 2008.05.09. 14:43:44

Korrekt. A nemszolid publikálatlan, de elküldhetem, szigorúan nonprofit szövegkörnyezetben. Na ne számíts valami elképesztőre, csak egy kis cici... Van itt valami emilcím?

lowermerion 2008.05.24. 03:36:54

A leszoloknak figyelmebe ajanlanam Lowy Arpad verseit, es olvasas utan jarjanak utanna ki is volt o. A parlament ele szaras meg nem az epuletnek szolt, hanem annak ami bent zajlik,

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.25. 01:39:05

Lőwy Árpád már rég itt figyel a virtuális polcon - előbb-utóbb belőle is poszt lesz:))
(nem ebben a blogban persze)

hmikey 2008.12.16. 16:29:15

József Attila is rendelkezett pornográf költeményekkel. És?

A parlament elé szarásról meg annyit, hogy annak az eltakarításához elég egy zacskó, egy lapát, meg némi vízzel lecsapatni a maradékot (szigorúan nem az épület felé!:)), míg ez a benti állapotokról már nem mondható el. Persze ha telítődne valami mérges gázzal a terület, akkor a módszer ugyanez lenne, csak nagyobb mértékegységekkel számolva :)


süti beállítások módosítása