bulvártér

Az önmagába záródó bulvártér fekete lyukként szippantja magába az ún. valóságot.

Címkék

albert (1) animgif (1) blog (2) blogger (1) bloghu (2) blogter (1) bodrácska (1) boksz (1) botrány (1) box (1) bulvár (15) bulvárújságíróképző (4) celeb (2) csala (1) derce (1) elit (1) élő (1) elvis (1) eu (1) fábry (1) fasz (1) flipperöcsi (1) frei (1) gera (1) gerendai (2) győzike (2) gyurcsány (2) hajas (1) hajdú (1) halál (1) hal a tortán (2) havas (1) igazság (1) index (2) indián (1) jakupcsek (1) játék (1) kiszel (1) kóka (1) kóla (1) kortárs (1) kósa (1) kurva (1) mars (2) meta (1) műbalhé (1) nagykriszta (1) nemzeti (1) nyúlás (1) orbán (1) örkény (1) politika (2) pornó (1) radikális (1) sasvári (1) schengen (1) show (1) sporttevékenység (1) starwars (1) stohl (1) stophu (1) szex és new york (1) sziget (2) sztár (2) sztárok (1) tereskova (1) tomcat (1) tóth vera (1) tudomány (1) tv (1) tv2 (3) ürge (1) valóságshow (3) valo vilag (1) vv5 (1) vv veronika (1) widget (1) Címkefelhő

Friss topikok

bulvar.lap


A posztokban torrent, porno, warez, szex honlapokra mutató link nem található.

Nemzeti bulvár

2008.04.08. 11:10 - A Hannibal Lektűr-attitűd

Címkék: blog blogger tomcat nemzeti radikális kiszel

Végre a helyére tudom tenni Tomcatet.


Évekig bajban voltam ugyanis a skatulyázással: éreztem, hogy simán belefér egy dobozba, de sehogy nem találtam rá a megfelelő címkét.

Próbálkozásaim az elnéző 'balhés blogger, majd kinövi', a felületes 'nylonnáci hülyegyerek szereti a felhajtást' és a tudományos igénnyel fellépő 'túlkompenzációs feltűnési viszketegségben szenvedő, érzelmi fejlődésben visszamaradt fóbiás' körül keringtek.

Személyesen ugyan nem, csak a médiából ismerem (ennek azért van jelentősége, mert ezen ismerettség mikéntsége okán került ez a poszt épp ebbe a blogba), de több esetben is megtisztelte blogjaimat személyes kommentjével - legutóbb épp a - kissé provokatív - hülyezsidó című posztomban - , sőt egyszer még ki is álltam érte (Börtönben a balhés blogger)

Viszont most megvilágosodtam - hála újkeletű és széleskörű bulvárműveltségemnek - és megtaláltam a tökéletes címkét: 

Tomcat a radikális nemzeti oldal Kiszel Tündéje.

(aki meg ugye Gábor Zsazsa zseniálisan esszenciális metabulvár filozófiájájak - ti.: mindegy, hogy mit, csak írjanak róla -  gyarló, kisstílű, provinciális, mondhatni piti, ám - sajnos - működő másolója)

Tomcat és barátai Újzsélandon

A bejegyzés trackback címe:

https://bulvarter.blog.hu/api/trackback/id/tr57416537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

somipapa 2008.04.08. 13:35:18

Ez egy önmutogató f@sz.

horog 2008.04.08. 13:47:34

Az fáj hogy ő nem csak otthonról bátor?
Úgy cselekszik ahogy ír. Ez rólad is elmondható

Vagy nállad az írás kimerül annyiban hogy fikázol másokat és sopánkodsz?

Barnabás 2008.04.08. 13:59:54

Ha valakit csak a médiából ismersz ne alkoss róla véleményt mert lehet,hogy nincs igazad.Én nem ismerlek ezért nem is mondom,hogy te a radikális nemzetietlen oldal Győzikéje vagy.

hajsapka 2008.04.08. 14:04:37

szerintem amióta publicitást kapott azóta az "ostoba" kategóriába tartozik, nem hiszem, hogy kéne neki új és hangzatos, ez csak valami kényszeres dolog lehet nálad és semmi értelme nincs...

Lucius Flavius Arrianus 2008.04.08. 14:09:02

horog:
nálad, és nem "nállad"; valamint felhívom a figyelmed
az interpunkció szükségességére.

TD223 2008.04.08. 14:19:40

Tudni kéne, hogy nekünk ki Kiszel Tünde, hogy ezt a beszólást értelmezni lehessen. Én díszhülyének tartom Kiszel Tündét, Tomcat IQ-ja meg 5-ször akkora, mint Kiszelé. Tájékozottsága és tudása is... Az egyértelmű, hogy ma Mo-n minden népcsoport magasabb prioritású a hatalom és a média szemében, mint a nemzeti érzelműek. Ez deviáns dolog, ezen megpróbál változtatni Tomcat a figyelemfelkeltéssel, de amíg nem tesz rendet a jobboldal egy parlamenti 2/3dal, addig nem változik a helyzet.

értetlen 2008.04.08. 14:23:00

Ki a fene az a Kiszel Tünde?

Papa 2008.04.08. 14:23:52

Tomcat minden tiszteltet megérdemel. Egy igazi nyilt hazafi, nagyon sokan azt érzik amit ő kimond.
Büszkék lehetünk rá, hogy van egy ilyen ember aki felvállalja a sok támadást.

Tomcat büszkék vagyunk rád!

Papa

Ui: ki ennek a cikknek az írója?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 14:24:34

olvasni nem tudóknak: ott a magyarázat az állítás után

szájbarágjam:?

TD223 2008.04.08. 14:30:39

Ami hasonlóan értelmetlen.

TD223 2008.04.08. 14:31:25

Nem Kiszel keresi a médiát, az megy érte.

Loge 2008.04.08. 14:37:09

Papa: A legkevésbé sem értek Veled egyet. Nem kellene összekeverni a nacionalizmust a sovinizmussal.
Lényegi különbségek vannak a kettő között, s Tomcatet inkább az utóbbiba sorolnám, éppen ezért elítélem.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.04.08. 14:41:20

Bár köszönőviszonyban vagyunk, mint scenerek, nem ismerem igazándiból Tomcat2-t, így nagyjából csak az írásaiból tudom kikövetkeztetni azt, amit.

Szóval hogy hülye lenne, azt tételesen cáfolni tudom, szerintem kifejezetten jó fejű, jó humorú gyerek. Annál szomorúbb, hogy világnézetileg - vagy nem is tudom, hogyan - félre van csúszva, de hát ez már nem az én problémám.

A "mélymagyarság kiszeltündéje" jelző találó rá, azzal az kikötéssel, hogy Kiszel Tündével való hasonlatossága kimerül a médiahasználatban, az agybeli képességeik jelentősen különböznek.

Aran-ka 2008.04.08. 14:43:35

Na, hurra!!!
Mar a bulvarteren is???
Hannibal! Ragd szajba, legyszives.
(mondjuk, ennek eros szexualis felhangja lenne..azt hiszem)

majashurka 2008.04.08. 14:51:31

Na de ki az a Papa?

Parasite 2008.04.08. 14:51:39

tomcat egy kis hülyegyerek, veri a nyálát és játsza a magyart a sunyidisznó fejével. amúgy meg egy kis csicska. biztos rosszul hatott rá, hogy az iskolában a zsidó osztálytársainak volt rendes ruhájuk és uzsonnájuk, neki meg csak a korgó gyomra maradt, mert proli. biztos sokat dolgozik most is, hogy így ráér blogolgatni, meg honlapot építgetni, pólókat gyártani, baromságokat szervezni! ingyenélő makimajom.

Robinzonád 2008.04.08. 14:58:51

Ez a kiszeltündés duma elég halovány.
Barnabás, ugye az nem komoly, hogy ha valakit csak a médiából ismerünk, akkor ne alkossunk róla véleményt?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 14:58:54

Papa!

Ki annak a kommentnek az írója?

lsd. mint fent: A Hannibál Lektűr-attitűd

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 15:00:55

erno, én nem méltattam Kiszel Tünde észbeli képességeit

Sem Tomcat IQ-ját nem saccoltam meg.

Pusztán a bulvármédia használatában véltem felfedezni némi erős párhuzamot: ti. ilyen erős jelenlét elérése a bulvártérben - valós teljesítmény nélkül - csak keveseknek sikerül

saq 2008.04.08. 15:10:24

tomcat egy egyszerű cigánybűmöző erkölcsi szintjén létező butikos. aki előszeretettel húzza le pénzzel a híveit.

speciel 2008.04.08. 15:14:14

"Tomcat minden tiszteltet megérdemel. Egy igazi nyilt hazafi"
Papa!
Lépjek be a KDNP-ba, ha nem igazi nyilast olvastam!
Elírtad te ezt bazz.

"Ki ennek a cikknek az írója? "
A szörnyű valóság vezeti a tollat.

Hypofx 2008.04.08. 15:15:18

szegeny gyerek ne bantsatok eleg neki ha tukorbe nez, elvettek a jatekszeret az volt rairva III. Birodalom

saq 2008.04.08. 15:17:53

vicces, hogy tc saját bevallása szerint nemzeti liberális, és egy korábbi posztjában azzal viccelődött, hogy ő bizony az mszpre szavazott. hiteles jobboldali figura. persze.

speciel 2008.04.08. 15:18:48

TD223 2008.04.08. 14:19:40
" Tomcat IQ-ja meg 5-ször akkora, mint Kiszelé."
Magam is így gondolom.
Kiszel Tünde IQ-ja 1 számjegyű.....

Vérszegény Éjszakai Dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.04.08. 15:19:20

Én ugyan semmilyen formában nem ismerem TC-t, de a korábbi megnyilvánulásaira azért odafigyeltem.
Szóval kb. ugyanazt mondanám, mint Erno itt:

ern0 · linkbroker.hu/ 2008.04.08. 14:41:20

de nem mondom, mert nem akarok ismétlésekbe bocsátkozni.

Mesterszakács · http://sztereotip.freeblog.hu 2008.04.08. 15:21:32

Talált a mondat.

iNSANE- 2008.04.08. 15:24:31

Én már középsuliban sokat hallottam TomCatetről (több mint 10 éve volt és teljesen más suliba jártunk), és mondhatjuk sohasem volt 100 as, de az az ember volt aki mindig csinált valamit és mindig kiállt amellett amiben hitt.
Szerinte itt kevesen vannak olyanok akik pl a Scenért tettek valamit vagy alkodtak valamit (pl revange on ..)
Nem az a tipus szerintem aki ir pár sort mást fikázva egy blogba, hanem teszi amiben hisz és Ilyenböl kevés van az országban.
Nem mondom, hogy egyetértek a modszerével vagy avval amiben hisz, de mindenesetre tisztelem, hogy oda megy megmondja a magájét, zászlót lobogtat, vagy egyedül beáll 100 dühödt cigány közé. (itt a cigány közel sem pejoratív jelzőként szerepel, de ha valakinek igy jobban tetszik lassan többség... jelenleg kissebség)
Azokat is tisztelem akik kiállnak ellene és odamennek és sorfalat állnak ellene. Szerintem az ilyen emebrek viszi elöbbre az országot (legalábbra is mozgatják). Aki otthon ül, csorgatja a nyálát és még szavazni sem megy el az sajnos nem tesz semmit a hazájájért.

de lényegében mindegy, ez a téma több annél ami beleférne egy blog postjának kommentébe.

Kedves Blogiro, volt-e ön szavazni? Ugy érzi tesz-e valamit a hazájáért?, vagy egy népcsoportért? szerettiért? Magáért? Hisz-e valamiben? Tesz-e valamit? Gondolkozik-e?
Fontos kérdések... ne mástol várjuk, hogy jobb legyen a helyzet mi magunk tegyük jobbá környzetünket és szerintem ez békés uton is mehet...

iNSANE- 2008.04.08. 15:27:51

Jo.. helyesen irni mégmindig nem tudok :)

TomCatetről = TomCat-ről
Szerinte itt ... = SzerinteM itt!!!

és még sorolhatnám, igérem legközelebb elolvasom amielött beküldöm :D

saq 2008.04.08. 15:52:25

hihi jaja, sokat tett a sceneért, például felhívta a figyelmet arra, hogy milyen fontos vigyázni az értékekre, pl egy monitorra még egy partin is!

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2008.04.08. 15:56:04

Szvsz.: Megélhetési anarchista :)
Életcélja, hogy másokon röhöghessen és pénzt keressen vele.
Ugyanúgy röhög a hídblokáddal szivatott pestieken, mint a magukat kockáztató hőzöngőkön, vagy a munkájukat végző rendőrökön.
A jobboldal is csak gúnyos tekintetet köszönhet neki, semmi egyebet.
Azért szítja az eseményeket, hogy megírhassa a blogjában mint autentikus forás és a honlapján levő reklámokból kaszáljon. Ezért nem nézem meg soha.... Mindenkinek ezt ajánlom.
U.i.: Szerencsére azért hasznunk is van belőle, mint a demokrácia hackere, feltárja a biztonsági réseket, lehetőséget adva a korrigálásra....

Unio 2008.04.08. 16:11:08

Jurtás magyar,Great magyar ,Cserkész Egylet,
Turul attack,turbómagyar stb.....

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 16:20:23

Kedves INSANE, mennyi a korreláció Tomcat tevékenysége, az én erről alkotott véleményem és az én tevékenységem között?

Ez egy blog, ahol véleményt formálok, amire a T. kommentelők szintén véleményt formálnak stb-stb...


Ilyen egyszerű.


Ha pedig valakinek Tomcat pl. zene Mozartja, a huszonegyedik század pestisráca stb, bátran írja meg...

Rob 2008.04.08. 16:21:40

Tomcat egy hazafi, arcát nevét felvállalva teszi azt amiben hisz.
Örülnék én, ha az éjszakában, csak Tomcat félék mászkálnának.

Ő az egyetlen, aki nyiltan nevével arcával kiáll a cigánybünözés ellen.

Ja hogy ez az ifjú gyíkoknak nem tetszik? Szarügy.

Unio 2008.04.08. 16:27:21

Ja és pacsihomlokú

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 16:32:14

De szép is lenne, ha kommentelni csak igazolt szövegértés-vizsgával lehetne...

Lucius Flavius Arrianus 2008.04.08. 16:40:48

A Hannibal Lektűr-attitűd: ne kívánj ilyet, mert megszűnne a net.

Gestas 2008.04.08. 16:42:18

Tomicica egy nettó kis fasztarisznya.Eklatá
ns példája a "nagyobb a füstje,mint a lángja"toposznak!
Gyönyörű prototípusa a félhülye széljobbernek.Viszont remekül hajtja igába,az elektroniukus média,on-line szegletét.

heszusz 2008.04.08. 16:46:18

tomcat egy rasszista pöcs, úgy mint a többi aki szereti a "hazafiakat"

Robinzonád 2008.04.08. 16:48:56

Mi tiszteletre méltó van pusztán abban, hogy hisz valamiben valaki? És még tesz is érte? Tomcat pont arra példa hogy ez önmagában még nem tiszteletre méltó.
Amiben Tomcat hisz annak kevesebb értelme van mint a mikulásban hinni vagy a godzillában.

anyátok 2008.04.08. 16:54:22

Véleményed lehet a kiállásairól, te nagyon elmés blogbejegyzés író, de bizony akár tetszik akár nem, fontos kérdésekben nyilvánul meg, iszonyatos állami szintű baromságokra és szemétségekre mutat rá, és a cigányokat is jól helyre rakja, ami azért nem utolsó dolog. És ami még fontosabb, hogy veled ellentétben róla tudjuk hogy kicsoda, mert nem bújik el a névtelenségben.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 17:01:49

Kedves 'anyátok', örülök, hogy te is arccal-névvel vállalod a véleményed

Pap János · http://humor.blog.hu/ 2008.04.08. 17:15:41

Próbáltam megelőzni Tomcat2 "szokásos" lehülyézését, na persze nem sok sikerrel. (Mellesleg aranyból megszobrását sem támogatom.) Ha egy kicsit közelebb állna hozzám, talán tudnám, miért és hol csúszott félre, ami valószínűleg tanulságos lenne.

iNSANE- 2008.04.08. 17:23:42

Kedves Hannibal Lektűr...

...csak kérdeztem, ilyen formában fogalmaztam meg a véleményem. A kérdésekkel semmiképpen sem támadólag nem akartam hatni, sem párhuzamot nem akartam vonni semmilyen személy vagy esemény között.
Ahogy irtad, csak reagáltam a Postra. és feltettem pár kérdést, mondhatni gondolat ébresztőnek, vagy témavezetőnek szántam.

TomCat-et ről inkább azt mondanám, hogy azt csinál amit akar, mások azt csinálnak amit mások elvárnak tölle. (Bár lehet TomCar felé ez az elvárás, ezt nem tudom)
Én csak azt láttam, hogy kiáll a véleménye mellett, jelnleg ezt kevesen merik megtenni nyiltan.

Pipas 2008.04.08. 17:43:05

Kiderült már ki az a Kiszel Tünde? Rákerestem a weben, de csak az derült ki hogy néz ki a melle szivacsos meltartóban...

bla 2008.04.08. 18:02:46

TC belátásom szerint nem egy túl inteligens figura , a maga egyszerűségében 'bátor' ez az egyetlen "jó" tulajdonsága, és sok embernek ez tetszik(valószínűleg a bátosága is abból fakad , hogy megélhetésből teszi). Nagyon nagy igazságokat mond, minden alap nélkül. Megoldást semmire nem kínál (a cigányok , és egyéb kissebségek kirekesztésén kívül) , csak kritizál. Nemtud versenyképes megoldást az eszségügyre, gazdasági helyzetre , oktatásra,stb. A legkönyebb kiállni és megmondani az élet nagy igazságait , de a hogyanja lenne a kérdés.
Név nélküli kritizálással meg egyet értek , olyan világban élünk , hogy nem vállalhatod fel a véleményedet a kisebbségben lévő hangos szélsőjobboldaliakkal szemben , mert döntő többségük ostoba , érvnélküli ,agresszív kisember.
Régen (több éve) olvastam TC blogját néha , és ott sok olyan írás volt , amiben agresszióját írta le pl. volt egy srác akiről elmondta hogy "szemüveges vézna kissrác" volt , és ő néhány barátjával hogy megfenyegette, mert olyat csinált ami neki nemtetszett. vagy a barátjáról aki a gázpisztojával lövöldözött körülbelül mindenkire , aki neki nemtetszett.

bla 2008.04.08. 18:07:32

eszségügy = egészségügy. És nem ér kritizálni a helyesírásomat.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.08. 22:29:25

pipas:
Kiszel Tünde? Egy 'dekoratív médiaszemélyiség'
(legalábbis saját maga szerint:))

Ha ilyen komoly igény van rá, hát tessék:
www.kiszeltunde.hu/
kiszeltunde.lap.hu/


De mindenki CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE kattintson!
:D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 11:36:49

ezt a tomcet-kiszelt te találtad ki?
csak mert máshol is aláttam már, de idézet nélül...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.04.13. 21:34:08

nem tudom (csak remélem:)

...szeretném azt hinni:)


süti beállítások módosítása